czwartek, 7 kwietnia 2016

FRIENDSHIP AND SHYNESS

Chciałam bardzo przeprosić za dość długą nieobecność, nie było ponieważ nie był to dla mnie najlepszy okres i wolałam na jakiś czas się odciąć od pisania. Teraz już posty powinny być dodawane regularnie. 


Nie wszystkie znajomości są takie idealne i długotrwałe jakby się nam wygadały, czasem zawodzą nas ludzie z którymi spędzaliśmy bardzo dużo czasu i zastanawiamy się co zrobiliśmy nie tak, ale to wcale nie nasza wina, bo nie mogliśmy zrobić więcej więc nie warto się obwiniać. Prawdą jest, że zostanie z Tobą tylko najlepszy przyjaciel i nawet kiedy się od niego odwrócisz to on od Ciebie nie. W moim przypadku jest sześć takich wspaniałych osób, które mnie nie zawiodą i mogę na nie liczyć. Przyjaciel może nam pomóc w naprawdę wielu problemach, jednym z nich jest np. moja nieśmiałość, której chciałabym się pozbyć, ale wiem że sama nie dam sobie rady. Jeśli macie jakikolwiek problem nawet najmniejszy to powiedzcie to osobie, której ufacie, a na pewno wam pomoże. 
Może to, że tutaj piszę i w ogóle założyłam bloga dla niektórych osób jest śmieszne, ale jest to "wyrzucanie" moich myśli i dzielenie się z wami moimi przemyśleniami i mimo, że niektórzy się wyśmiewają to bardzo lubię to robić i nie żałuję, że założyłam bloga chociaż muszę się przyznać, że jestem nieco speszona kiedy ktoś z moich znajomych o nim wspomina, jest to dla mnie nadal nieco dziwne. 

Jak ja mam się pozbyć tej nieśmiałości?  Nabranie pewności siebie!

Jeśli ktoś chociaż trochę mnie pozna będzie wiedział, że bardzo lubię śpiewać i to właśnie z tym chcę wiązać moja przyszłość. Niestety czasem przeszkadza mi w tym moja nieśmiałość. Niecały rok temu byłam na castingach i stes był ogromny przez co w pewnym sensie też nie poszło mi do końca tak jak chciałam, ale najważniejsze to podnieść się i iść dalej dlatego w tym roku postanowiłam również spróbować kto wie może tym razem się uda!

A co  z marzeniami? Jak już wspominałam od pewnego czasu moim małym marzeniem jest rozpoczęcie prowadzenie kanału na You Tubie. Obawiam się jednak ponieważ mamy teraz na prawdę wielu you tube'rów i wiem, że nie będzie to łatwe, a początki są najgorsze. Jednak mam  nadzieje, że niedługo odezwię się moja upartość jakoś pokonam moją nieśmiałość i uda mi się zacząć. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz